Osnove in pomen oblikovanja kolektivne blagovne znamke za občino Brežice

Sreda, 10. 3. 2021, od 17.00 do 19.30 - (Tanja Lešnik Štuhec, Provital d.o.o.)
O podjetju:
V podjetju Povitald.o.o. gradijo na znanju v navezi z izkušnjami in zastavljeno vizijo, ki temelji na jasnih ciljih. Njihova vizija je usmerjena v kakovostno ponudbo svetovalnih, izobraževalnih in projektno zasnovanih storitev na področjih ustanavljanja, upravljanja ter preoblikovanja gostinskih podjetij, turističnih destinacij in zavarovanih območij. Posebno pozornost posvečajo razvoju podeželskih destinacij z vzpostavljanjem kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno Slovensko. Vzpostavljenih je že 10 kolektivnih blagovnih znamk, letos jih bo 16 po modelu 'Izvorno slovensko', katerega avtorji so iz podjetja ProVITAL d.o.o. s partnerji. Med njimi so: Bohinjsko, Okusi Rogle, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija, Okusiti Laško, Sevnica Premium, Bled lokalni izbor, Naše najboljše. Nastajajo pa KBZ Dolina Soče, Kranjska Gora Vrhunsko, Žirovnica, Brda, Zeleno zlato.

Osnovno vodilo podjetja je predano in profesionalno delo z nenehnim nadgrajevanjem znanj in usposobljenosti ter spodbujanjem višje kakovosti življenja zaposlenih v gostinstvu in turizmu ter deležnikov turističnih destinacij in zavarovanih območij. Menijo, da je ključ dobrega poslovanja, odlično načrtovanje ter spremljanje izvedenih aktivnosti!
 
O predavanju:
Z namenom povezovanje pridelovalcev ustreznih prehranskih izdelkov ter izdelkov umetnostne in domače obrti, gostinsko turističnih storitev in ponudbe nastanitev in bivanja ter drugih vsebin v občini Brežice, bomo v letu, ki je pred nami, naredili prve korake k blagovni znamki Brežic. Blagovna znamka je v današnjem tržnem okolje postala učinkovito sredstvo za prepoznavanje in razlikovanje ponudbe od ostale ponudbe blaga na trgu. Blagovna znamka predstavlja izziv za razvoj kraja, upravljanje in izpolnjevanje pričakovanj prejemnikov le-te.
Kljub številnim prednostim uvedbe kolektivne blagovne znamke na dejavnost pridelovalcev, se pridelovalci še vedno soočajo s številnimi težavami. Težavo predstavlja predvsem razdrobljena ponudba in majhne količine izdelkov. Povezovanje je bolj kot ne simbolično, saj pridelovalci še vedno nastopajo na trgu posamezno. 


Nazaj

Prijava

Imate projektno idejo in potrebujete pomoč pri naslednjem koraku?

PIŠITE NAM