12. DNEVI PODJETNIŠKIH PRILOŽNOSTI 2022

Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice (ZPTM) je izpeljal že 12. Dneve podjetniških priložnosti (DPP). Ti so potekali vsako sredo v februarju in v prvi polovici marca. DPP so sicer namenjeni podjetnikom, potencialnim podjetnikom, mladim, brezposelnim, kmetovalcem in ostalim iskalcem novih idej, znanj in priložnosti. Z izjemo dogodka Base barista Masterclass in ogleda dobrih praks destinacije Rogla - Pohorje, ki sta bila na voljo po simbolični ceni. Dogodki so brezplačni, saj jih financira občina Brežice.
 
Udeleženci dogodkov oziroma izobraženj tako na daljavo kot »v živo« smo se informirali s ključnimi elementi poslovnega (prodajnega) nastopa, ki nam ga je predstavila Nina Smole. Nataša Hudelja nas je seznanila s temeljnimi koraki gradnje modela razvoja kadrov. Spletna predavanja smo zaključili z mag. Natašo Šerbec, ki nam je predstavila načrt za okrevanje in odpornost po področjih; kako preko kadrovskega štipendiranja do perspektivnih kadrov v regiji ter kako do ugodnih kreditov s pomočjo Garancijske sheme Posavje. Zadnje predavanje je bilo izvedeno posvetovalno, v Mestni hiši Brežice, ko nam je Amalija Lukner predstavila tematiko obdavčitve kmečkih gospodinjstev. DPP 2022 smo zaključili s Ševič Petrom, ki je izvedel delavnico za vse, so želeli pridobiti znanje strokovnih osnov iz delovnega okolja profesionalnega barista.
 

Največ interesa za ogled dobre prakse

Z namenom povezovanja pridelovalcev ustreznih prehranskih izdelkov ter izdelkov umetnostne in domače obrti, gostinsko turističnih storitev in ponudbe nastanitev in bivanja ter drugih vsebin v destinaciji Čatež in Brežice, v ZPTM gradimo kolektivno blagovno znamko našega območja po modelu »izvorno slovensko«. Kolektivne blagovne znamke so namreč tiste, ki z vzpostavljenimi certifikacijskimi sistemi in oznakami kakovosti omogočajo destinaciji in njenim ponudnikom večjo prepoznavnost na trgu, kupcu oziroma turistu pa jamčijo avtentičnost in kakovost izdelka ali storitve.
 
V ta namen smo si ogledali eno najprepoznavnejših blagovnih znamk - Okusi Rogle v destinaciji Rogla – Pohorje. Ogledali smo si dobre prakse znamčene / certificirane ponudbe: (i) Žganjekuha, pletarstvo, vinogradniško Kalšek – Podkrajšek, kjer so nam prikazali obrt pletarstva in nam predstavili domačijo ter različne vrste žganja, (ii) Center Noordung, ki promovira vesoljske tehnologije in človeške dosežke v vesolju. Gre za virtualno resničnost, simulatorje in projekcije, ki ponujajo učinkovit vpogled v skrivnosti neskončnega vesolja. Herman Potočnik Noordung, ki je z materinimi družinskimi koreninami povezan z Vitanjem, je bil futurist, raketni inženir ter pionir astronavtike in kozmonavtike. (iii) Pot med krošnjami na Rogli je 1000m dolga pot v osrčju pohorskih smrek, kjer se razprostira 37m visok stolp. Izobraževalni in didaktični elementi obogatijo in razširijo znanje o naravi, njeni zaščiti in vlogi gozda. (iv) Zlati Grič je ena najmodernejših vinskih kleti v tem delu Evrope.

12. Dnevi podjetniških priložnosti

Programi izobraževanj IZVEDENO

Imate projektno idejo in potrebujete pomoč pri naslednjem koraku?

PIŠITE NAM