huda.pizza

Zgodba o hudi. iz starega mestnega jedra Brežic

Nazaj

huda.

Konec leta 2023 smo obiskali najbolj hudo. pizzo v Brežicah. Tisto hudo., ki pomembno osvetljuje   staro mestno jedro Brežic. Hudo., ki ni samo pizza. Je vino. Je muzika. In je doživetje. Zdaj je odprta skoraj vse dni v tednu. 

Pogovarjali smo se s Tadejem Levičarjem, lastnikom podjetja HUDA PIZZA, d.o.o. ki je hudo. prevzel pred slabim letom in pol. Z nami je delil zgodbo o hudi., podjetniških izzivih in načrtih za prihodnost hude.

Tadej, kako se je začela zgodba o hudi.?

Zgodba o hudi. se je začela ob nešteto pečenih pizzah v prenosnih pečkah na domačem balkonu. Ideja pa je bila Brežicam ponuditi nekaj, kar v tistem trenutku še niso imele - to je, OG napolitansko pizzo. 

Hudo ste prevzeli od bivšega lastnika. Kakšni so bili tisti 'uh, to bo izziv' trenutki in kako ste se z njimi spopadli?

Pizza je bila v hudi. od nekdaj huda. V tem delu je bil tako izziv “le” ta, da obdržimo kvaliteto. In to smo zagotovili na način, da smo obdržali vse dobavitelje, s katerimi je huda. sodelovala že prej, smo pa dobavo optimizirali. Prav tako je v ekipi ostal prejšnji pizzaiolo. 
Mi je bil pa dejansko največji izziv zagotoviti, da huda. dela po urniku, predvsem pa, da to sporočilo pride do gostov. Za dosego tega cilja smo razširili ekipo in naredili marketinško kampanjo, s katero smo gostom sporočali, da smo redno odprti. Na začetku pet dni na teden, zdaj vse dni - tudi večino praznikov. Da pa to lahko zagotavljamo, mora biti ekipa večja.

Ste pred skokom v podjetniške vode opravili kakšno tržno raziskavo ali naredili poslovni načrt, ali ste šli kar na 'feeling'?

Glede na to, da je šlo za prevzem obstoječega, delujočega podjetja, nisem delal dodatnih raziskav. Pa tudi sicer nisem toliko analitičen tip človeka, ampak sem bolj človek, ki dela po občutku. So pa vsekakor bile prisotne določene kalkulacije, prav tako pa je bila postavljena strategija. 

Kako pomembna je za vas lokacija picerije v 300 let stari hiši v Brežicah? Kako vpliva na dušo hude.?

Mislim, da vpliva, in da vpliva dobro. Mi smo veseli, da smo v starem mestnem središču. Čeprav mogoče ne živi tako, kot bi si vsi želeli, si želimo biti v centru. Majhni smo, mogoče celo malo butični. In huda. prav zato ne sodi v neko nakupovalno središče. 300 let stara hiša pa našem ambientu zagotovo doda poseben čar.

Kako ste našli tisto popolno ravnovesje med ohranjanjem prvotnega duha picerije in dodajanjem svojih inovativnih idej?

Postopoma. Pizza je klasična napolitanska, kar predstavlja ta prvoten duh picerije. Sami pa želimo doseči, da huda. ponudi več kot le dobro pizzo. Ambient je hip, veliko pozornosti posvečamo glasbi, v ponudbo pa počasi uvajamo tudi izbrana vina. V italijanski gastro kulturi je namreč povsem običajno, da se ob dobri pizzi postreže kozarec dobrega vina. In glede na to, da je Slovenija zelo vinorodna država, prav tako pa sem tudi sam ljubitelj vina, mi je ta koncept zelo všeč, zato ga želim implementirati v ponudbo. 

Kakšen nasvet bi dali mladim podjetnikom, ki razmišljajo o podjetniški avanturi?

Go for it! Sicer pa na sebe še vedno gledam, kot na relativno mladega podjetnika, tako da raje kakšen nasvet slišim, kot pa dam. Se mi pa zdi dosti pomembno, da vsak, ki začenja svojo poslovno pot, pri sebi najprej dobro premisli kaj so njegove šibke in kaj močne točke. In da si, na področju v katerem je malo manj vešč, poišče dodatno pomoč v obliki seminarjev, izobraževanj, strokovnega gradiva ali zunanjih sodelavcev. 

Je bil kakšen nasvet, ki ste ga prejeli na začetku svoje poti, ki vas je še posebej opogumil?

Prav konkretnega nasveta nisem prejel, je pa bila podpora prijateljev in družinskih članov vsekakor dobrodošla.

Kako poteka ustvarjanje vaših posebnih pic, kot so drzne 'specialke' ali vegan friendly opcije?

Najlažje je, če se na testo gleda kot na medij. No, ali pa kar krožnik. Potem pa si zamisliš kaj bi na ta krožnik postregel. In navdih pride na najrazličnejše načine. Včasih je inspiracija dobra lokalna sestavina. Spet drugič je določena kombinacija okusov, ki jo želiš poustvariti na pizzi. 
Ampak tisto, kar je na koncu res pomembno, je to, da okus »štima«.

Kako v skrbite, da vaši sodelavci ohranjajo dobro energijo in motivacijo, glede na to, da je gostinstvo zelo zahtevna panoga?

Glede na to, da sem bil še pred dobrim letom zaposlen v lokalu kot kuhar, se trudim nuditi takšne pogoje dela, ki bi jih tudi sam, kot zaposlen, z veseljem sprejel. Mislim, da so ravno dobri pogoji ter medsebojno spoštovanje tisto, kar daje ekipi motivacijo.

Katera pica trenutno kraljuje na vrhu vaše prodajne lestvice?

Mislim, da to niti ni pomembno, saj je to odvisno od naše trenutne ponudbe, okusa gosta, letnega časa... Če pa bi že moral izpostavit eno, pa je to prav gotovo margerita OG. Pri vseh ostalih lahko razpravljamo o okusih, kaj je komu všeč, kaj ne. Margerita pa je odlična ravno v svoji preprostosti. V kulinaričnem svetu ni veliko primerov, kjer bi tri sestavine tvorile tako ikoničen okus.

In za konec, kakšni so vaši načrti za prihodnost? Kam usmerjate hudo.?

Želel bi si, da ljudje vidijo v hudi. več, kot dobro pizzo. Da jo dojamejo bolj kot izkušnjo, in jo na nek način odnesejo tudi s sabo domov. Lahko je to v obliki pizze, tiramisuja ali naše majčke. Prav tako smo začeli s prodajo vina. Gostje tako lahko kupijo buteljko, ki je ne bodo našli v lokalni trgovini. Ponudba je zaenkrat omejena, zaradi same zaloge, vendar tudi ta problem počasi rešujemo.  
Si pa zagotovo želimo tudi širitve. Ne sicer v smeri obstoječe pizzerije, ampak bolj v obliki sodelovanj,  POP UP-ov, delavnic, kjer pa si prav tako želimo ohranit to “hudo” noto. 
Naša vizija je, da huda. postane sinonim za dober okus, produkt oz. izkušnjo. 

Kontakt